Hoe Om Sethbling Se Handel Stelsel Te Maak


Tutoriale / Station Sethblings ontwerp begin outomaties die Mijnkar en gooi die speler, met behulp van 'n kombinasie van Redstone bedrading en Trip Wire. Ongelukkig is hierdie ontwerp maak gebruik van 'glitch waar 'n persoon op 'n Mijnkar dat 'n kaktus treffers sal kry uitgeskiet aan die kant, infasering deur die kaktus terwyl die Mijnkar kry wat ingesamel is deur die hopper. In Minecraft 1.6 was hierdie so 'n vaste dat wanneer jy die kaktus jy verskyn in die voorkant van dit slaan (op die plek waar jy getref), dus sodat jy op die spore en maak jy haal die Mijnkar plaas daarvan om in die hoppers. Een manier om dit op te los, is om 'n spoor te sit op die hopper (NOTA) Dit is nou verouderd. In 1.8 sal 'n aangedrewe Activator Rail die speler afklim. Trein Hub in 1.6.2 vertoonvenster Video (oog op YouTube) 'n effense variasie wat lawa gebruik in plaas saam met suiers is beskikbaar en nie staatmaak op enige haakplekke, dus word beskou as veilig vir gebruik in die nuutste weergawes van Minecraft te wees (1.6) . Wanneer die speler arriveer in 'n Mijnkar, kry die Mijnkar gebreek deur die lawa en deur die hoppers ingesamel terwyl die speler uit die uitgang met behulp van 'n glas blok gekoppel aan 'n taai suier ingedruk. Terwyl 'n bietjie meer Redstone intensief as Sethblings ontwerp (wat besonder maklik was), beteken dit nie enige probleme wat daarmee gepaard gaan en word dus aanbeveel vir enigiemand speel in 1.6. As jy speel in 1.5.2 of onder (en nie van plan oor die opdatering), Sethblings ontwerp is beslis beter. En die handleiding van hoe om dit te bou: Trein Hub in 1.6.2 handleiding Video (oog op YouTube) Trading Kamer Sedert my bediener baie riskant handel aangaan het, het ons besluit om hierdie veilige handel plek te maak. Dit beskik oor Handel Herstel, Handel Bevestiging, Afsonderlike kamers met 'n yster deure. Die enigste nadeel van hierdie is as 'n speler log off in 'n kamer, sal dit bly gesluit, so as jy 'n wêreld-wag, kan jy teleportasie bevele van die binnekant is dit afskakel. Ook, voordat seker tot streek hierdie boks en 'n blok gebou / breek afskakel, maar toelaat dat die gebruik van hefbome / knoppies. Om te gebruik, loop in 'n kamer toe, maak die deur agter jou, gaan met die trappe, gooi jou items in die gat aan jou linkerkant. Jy kan die reset knoppie om die items terug te gaan na julle albei op dieselfde tyd onmiddellik stoot, of jy kan gaan af na die eerste vloer, gaan die items deur die glas, en trek die hefboom om te bevestig. Onthou om albei hefbome laag te hou, maar skuif dit slegs een keer bevestig. Ander skeppings van DreamPhreakTutorials / skuilings 'n Voorbeeld van 'n groot skuiling. 'N berg skuilplek n klein vuil shack (Goed vir die eerste nag) Klein een of twee storie huis Groot 2 of 3 verdieping huis 'n heuwel fort n boomhuis 'n ondergrondse skuiling 'n klein fort n groter fort of kasteel 'n ommuurde af area (Selfs al is daar geen plafon, sal dit nog steeds toelaat dat jy slaap as sy afgesluit) 'n baie groot kasteel (sowat 404023) 'n Herehuis (Groter as 303010) 'n kajuit 'n dugout (Wanneer maak dit, sal jy kry en nie gebruik blokke, tensy jy hardloop in 'n opening wat jy wil af te sluit.) 'n onderwater basis (nie 'n goeie eerste skuiling.) oor die algemeen wat jy wil om te begin basiese, moenie ooreis op die eerste dag Skuilings vir die eerste nag wysig Hier is 'n paar opsies vir 'n skuiling op jou eerste aand wat gebou kan word met 'n beperkte hulpbronne. Gat in die muur wysig Terwyl jy geplaveide byeenkoms op jou eerste dag, jy waarskynlik gegrawe 'n klein gaatjie in die kant van 'n oppervlak grot, of af staircased deur die vuil. In beide gevalle, kan jy die gat as 'n skuiling te gebruik. Grawe 'n paar blokke in die gebergte opgetrek of grot muur, dan kan jy 'n klein kamer grawe (55 is die mees aanbeveel. Dis nie te klein, maar nie te groot.) Verhuis jou knutselen tafel en 'n oond in hier, en maak seker dat jy lig it up jy kan 'n deur in die ingang plaas om jou skuiling vir jou te beskerm teen mobs, terwyl hy nog gee jou toegang. Dit word algemeen aanbeveel om dit te plaas van buite (gaan buite jou skuiling en plaas dit terwyl op soek binnekant.) As jy hoef nie hout te spaar vir 'n deur, net bedek jou ingang met vuil of geplaveide wanneer die nag val, van tyd tot tyd om dit te breek om kyk vir dag (kyk uit vir skares al) bo op 'n pilaar wysig Bou 'n hoë 11 kolom onder julle deur pilaar spring. kyk reguit af, spring, en plaas een van jou blokke in die ruimte youve het opgespring uit. Deur hierdie herhaaldelik doen, kan jy 'n hoë genoeg bo die grond wat die skares is nie in staat is om jou op te spoor. Jy kan die pilaar maak uit vuil, hout planke (onthou, 4 planke 'n log), of selfs geplaveide, maar vermy die gebruik van sand of gruis om jou toring (sien onder) te maak. Gaan 10 of 12 blokke op sal gewoonlik genoeg wees, 16 veiliger (geraamte reeks), en 20 of 30 is meer seker nie. (Zombies kan steeds hou jy 30 blokke, maar hulle kan nie jou seer te maak, terwyl jy op die pilaar). Jy moet dan wag tot die volgende oggend. Jy kan ook gebruik hurk (hou Shift) om 'n ekstra blok of twee sit as 'n lysie. Crouching kan jy leun oor die rand van jou pilaar, sodat jy die kant van die boonste blok, wat dan kan jy 'n blok daar te laat woon kan sien (sonder die vrystelling van die Shift-sleutel). Dan kan jy jou knutselen tafel sit (en gou, jou oond) op die rand en oornag werk. (Alternatiewelik, jy kan net hulle vashou aan die kant van die pilaar.) Onthou om dit te ontsluit voordat jy afkom Jy kan rond te kyk en te sien whats oornag gebeur nie, maar probeer om te verhoed dat jou kruis op 'n enderman. Wees op die uitkyk vir die klim spinnekoppe of selfs (onwaarskynlik) 'n spinnekop jokkie. Afweer spinnekoppe, kan jy een van die blokke te breek onder jou top blok, of bou 'n lip om die blok jy staan ​​op. Jy doen een van hierdie deur hurk soos hierbo, en die plasing van of breek blokke. Jy sal nie val nie, tensy jy laat gaan van die Shift-sleutel terwyl hy leun oor die rand of tensy jy aangeval word, sodat dit nie doen as 'n spinnekop is eintlik om naby aan jou (of as jou toring is onder 20 blokke en 'n geraamte is by die basis). As 'n spinnekop nie klim die pilaar, theyre redelik onwaarskynlik om werklik jou bereik, maar net in geval, hou jou klip swaard in die hand en slaan hulle so gou as wat hulle in omvang kom, voordat hulle aan jou. (Aanval hulle sal klop hulle af, veroorsaak dat hulle skade as gevolg van die val te neem.) Sodra dit lig genoeg, en die dooies verbrand, net grawe die blokke jy sit op, totdat jy weer op die grond. (Kyk vir nabygeleë rankplante en ander monsters eerste) Moenie spring net buite jou toring as jy hoog genoeg is om bende opsporing dan is jy hoog genoeg om skade te neem as jy spring, of selfs sterf vermy as jy 22 blokke of meer op. Hou ook 'n oog uit vir spinnekoppe, wat jy halfpad kan ontmoet en klop jy af die toring. As 'n rankplant hang aan die onderkant van jou pilaar, en jy het meer blokke, probeer gaan selfs higher30, 40 blokke, of selfs tot wolk vlak. Dit maak monsters op die grond despawn baie vinniger (want hulle is nou verder weg van jou). Moenie te sand of gruis gebruik, want in teenstelling met die meeste blokke, hulle geraak word deur die swaartekrag. Jy kan nie plaas 'n lysie saam met hulle, as hulle op die grond val. (U kan egter 'n vuil blok sit op die kant van 'n sand pilaar, en dat sal bly, selfs as die pilaar nie die geval is. In die besonder, as 'n rankplant doen jy agterkom, en blaas aan die onderkant van jou pilaar, die res sand julle staan ​​op sal nader aan die aarde val, neem jy daarmee en glo, jy is reeds laag genoeg vir monsters om jou te sien. (ook kan 'n verbygaande enderman 'n blok te trek uit jou pilaar.) As jy regtig vas en net sand of gruis, maak die pilaar ekstra-lang, ten minste 20 blokke. As jy in 'n woestyn met net sand en kaktusse rondom, en het geen ander blokke beskikbaar, moenie gebruik kaktusse (hulle sal jou doodmaak). As jy het tyd, probeer om 'n baie sand te sandsteen maak in te samel. As jy ten minste 40 of 50 sand het ( 'n volle stapel 64 is beter) deur die aand, kan jy genoeg sandsteen maak vir 'n pilaar, selfs sonder jou knutselen tafel : Druk E vir jou voorraad en probeer venster, verdeel die sand onder al vier bokse jou knutselen rooster, en neem die sandsteen. (Gebruik jou pik om af te haal die toring in die oggend.) Ongelukkig, moet jy 4 sand aan elke blok van sandsteen kry. 'N boom te wysig 'n enkele groot boom en gebruik vuil (of 'n ander nie-waardevolle hulpbron) aan pilaar tot bo en bly daar totdat dag aanbreek. Jungle, hoë spar, en groot eikebome word aanbeveel. Mobs sal jy nie sien of dit 'n groot genoeg boom, en as hulle dit doen, net 'ontwykende aksie en skuif na die ander kant van die boom. Spinnekoppe kan jy 'n probleem nie, maar hopelik, hulle gewoond te sien jy. As die blaredak is groot genoeg is, kan jy eintlik grawe in die blare, waar monsters jy kan nie bereik nie. As alle ander dinge misluk, spring tussen boomtoppe. Wanneer nagte oor, kan jy kap die boom. Wees versigtig om nie om dit af te kap voordat jy klaar is om dit te gebruik as 'n skuiling, of die blare kan begin om te verdwyn, sodat jy met nêrens om op te staan. Drie blok hoë hut wysig Deur vier drie blok hoë mure rondom jou, kan jy eenvoudig weg te steek van die meeste bendes. 'n dak toe te voeg (op die derde blok, dit is 2 blokke hoog binnekant) beskerm teen endermen (wat pas cant) en spinnekoppe, wat anders die mure kan klim. Jy kan maak dit uit byna anythingcobblestone is meer veilig, kan jy hout planke te gebruik as jy genoeg, maar selfs vuil sal doen in 'n knippie. Jy moet 13 blokke as 'n absolute minimum (vier 3-blok hoë pilare rondom 'n 11 toevlug), maar twee of drie keer wat, of selfs 'n hele stapel van 64, kan jy iets wat jy kan eintlik rond te beweeg in die bou, en doen 'n bietjie knutselen en smeltery oornag. (Let daarop dat jy die knutselen tafel en / of oond kan gebruik word as deel van die mure.) Hou 'n blok of min in jou voorraad as onderdele, in die geval van enderman diefstal (sien onder). Jy het twee vernaamste risiko's: Een is spinnekoppe. wat beide kan voel jy deur die mure, en klim die mure. Maar hulle kan nie pas deur klein gaatjies, en as jy 'n dak te maak met net 'n een-blok gat, cant spinnekoppe deurkom (maar jy kan nog steeds sê wanneer dag opbrengste). Die ander gevaar is indien 'n enderman dwaal deur en neem 'n blok uit jou skuiling. Wag vir die enderman om weg te dwaal 'n bietjie, dan vervang die blok, met een van julle onderdele, indien moontlik sonder om jou muis oor die enderman (kyk na hulle). Wanneer volle daglig kom, my 'n deur in jou muur, en uitgang. Hou 'n versigtig oog uit vir monsters, en in die besonder bereid wees om te hardloop baie vinnig weg van rankplante. In 'n grot Wysig 'n grot wat gebruik word as 'n basis. As jy 'n grot stelsel gevind kan dit op te los op in 'n Laira goeie mens kan 'n basis vir die res van jou spel te maak. As dit vinnig eindig, dan kap af jou ingang. As dit nie die einde, dan bou 'n bietjie skuiling rondom jou deur die beperking van enige ekstra uitgange of openinge in die dieptes. Moenie bekommerd wees nie te veel oor die natuurlike mure van die grot monsters kan steeds gehoor word deur die mure mooi hard, maar hulle kan nie deurkom nie, tensy jy 'n opening laat. Om die grot sluit af, want jou eerste nag wat jy kan mure van vuil of geplaveide gebruik soortgelyk aan die gat in die muur. As jy genoeg hout het, kan jy in staat wees om heinings en 'n heining hek handwerk en plaas dit oor die ingang en enige openinge in die rug. Maak seker dat jy die mure of heinings plaas agter die bolip van die grot (of uitbreiding van die plafon oor die versperring), of monsters is aanspreeklik te laat val in die binnekant van jou versperring. Ook, onthou om die gebied te steek voordat jy gaan sit. Net so, verwyder enige verdwaalde blokke, binne twee ruimtes buite die heining, waaruit monster kan spring op die heining (probeer die sprong jouself). As die gebruik van heinings, ook seker maak jy kan onttrek in die grot en weg van die ingang (buite sig of 16 blokke weg), of 'n rankplant kan deur laat val en net wag vir jou om uit te kom. Later, kan jy meer gesofistikeerd oor verseëling af en fortifying jou lêplek wees. Soos met gat in die muur, kan jy grawe in die grotte muur terwyl hulle wag vir sonop, maar hou 'n paar blokke handig te pleister enige openinge jy kan maak in 'n ander grot terwyl grawe, wat 'n vyandige bende kan hê in dit. As jy jou pik plaas in die quickslot bar (wat gebruik word om vinnig te navigeer tussen items wat jy dra in jou voorraad) en bv vuil geplaas reg langs dit, kan jy vinnig te wissel tussen jou instrument en dit blok tipe om die gat wat jy nou net gemaak toe te maak. Dit kan baie handig wees wanneer jy struikel op 'n opening wat skares bevat. Uit na die see wysig As jy naby 'n oseaan, kan jy 'n boot te maak (sien bladsy vir die resep) en vaar uit na die plek waar jy skaars kan sien land (in enige rigting). As jy 'n boot kan nie, kan jy net swem uit, hou die spasie balk die hele nag om jouself die gang te hou. In ieder geval, jy is nie wees om enige knutselen of smelt gedoen. Breek die goue reël wysig wanneer jy desperaat is, kan jy die goue reël van Minecraft breek (Dont grawe reguit af). Grawe drie blokke neer, en sy sit die blok bo jou wat nie sand / gruis. Geluk, jy moet net het die vinnigste skuiling in Minecraft moontlik. Aangesien jy waarskynlik hoef nie nog 'n in-game klok, kan jy 'n werklike wêreld klok gebruik om die nag (7 minute, met tot 3 meer om voorsiening te maak vir dagbreek / skemer). As jy vuil of klip langs jou, kan jy grawe 'n paar blokke is daar, en plaas jou knutselen tafel en oond. Soms hou die gat in die grond as 'n basis. A fakkel maak jou klein hideyhole voel 'n bietjie minder as 'n graf. Hierdie materiaal is goed, want hulle is: Meer of minder maklik verkrygbaar Taamlik mooi (indien dit korrek gebruik word) As jy 'n sekere tema wil, soos die handmeul of die Einde. sekere materiale soos Nether baksteen of End klip van dié afmetings gebruik kan word. As jy in Kreatiewe of het maklike toegang tot sand. glas lyk dikwels mooi, en jy hoef nie flitse nodig. Gebruik dit vir 'n kweekhuis kyk, of net as jy wil die sonskyn. Daar is 'n hele paar dinge wat baie nuttig in jou huis in Minecraft te sluit. Elke huis moet 'n hoof-kamer met 'n ingang vanaf die buitekant het. Miskien wil jy 'n bed, 'n oond, en 'n knutselen tafel in hierdie kamer sluit. Dit sou gerieflik vir almal gange of aparte kamers aan te sluit op hierdie kamer wees. Knutselen Kamer Hierdie kamer is nuttig om die speler wanneer knutselen items. A knutselen kamer kan insluit 'n knutselen tafel, ten minste een oond, en 'n voldoende aantal kiste met algemene knutselen materiale gevind terwyl mynbou of die verkenning, soos hout. geplaveide. en yster. asook enige ander materiaal wat nuttig kan wees terwyl knutselen, soos stokke of hout planke. Smelt Kamer Hierdie kamer is belangrik as jy 'n groot mynmaatskappy en / of avonturier as jy 'n groot aantal van erts vinnig kan ruik. Maak 'n groot kamer en voer die mure met oonde. moontlik te hou 'n kis van brandstof soos steenkool of hout planke binnekant sowel (A emmer lawa is baie goed ook. Dit kan 100 items geruik en ook 'n goeie bron van lig.). Die voordeel van 'multiple oonde is 'n vinniger algehele smelt tyd, aangesien elke oond in staat is om onafhanklik te voer. Na elke oond vol gesê brandstof is ook nuttig. Hierdie kamer kan maklik saamgesmelt met die Crafting Kamer, en dit kan die meeste gerieflik om dit te doen. Ook, in gedagte hou dat jy hoppers kan gebruik as jy wil om jou smelt bedrywighede outomatiseer. Stoorkamer 'n kamer vol van kiste vir die berging van al die vuil. geplaveide en ander minder waardevolle materiaal wat ophoop in jou voorraad, terwyl mynbou. Jy kan ook 'n lava bin na afloop van jou ongewenste items dit gedoen kan word deur eenvoudig te grawe 'n gat (moenie gebruik hout ens naby dit - die lawa sal vlambare blokke aan die brand) en vul dit met lawa. Jy kan ook die bou van 'n ander stoorkamer, met 'n veilige plek en verborge ingang al hierdie stoorkamer gewoonlik gevul met meer waardevol en seldsame materiaal, dit wil sê goud. yster. diamante. ens Let daarop dat kiste deursigtig beskou, en kan dus gestapel op die top van mekaar, spaar ruimte. Vasgevang bors kan ook volgende geplaas word om gereelde bors, spaar nog meer ruimte. Dit is baie gerieflik om jou stoor sit naby 'n knutselen kamer, vir ooglopende redes. Toegang tot jou Myne sy oor die algemeen 'n goeie idee om die ingang te maak aan jou my in jou skuiling, net so dat as jy terug in die nag jy is nie bendes teëkom. Sy het waarskynlik 'n goeie idee om seker te maak jou myn is goed verlig deur flitse of glowstone. As speel in 'n modus behalwe vreedsame, moet jy 'n deur te sit sodat skares kry nie in (gebruik yster deure toe op die harde - zombies op daardie moeite houtdeure kan skade aan die punt van die breek). Knoppies is nuttig vir enige versperring net geopen deur Redstone. Slaapkamer slaap in 'n bed bring jy jou kuit punt om die bed. Dit is 'n goeie idee om hierdie te hê in 'n veilige bunker. Dit is ook 'n goeie idee om hierdie kamer ver hou van die buitelewe, so 'n skare kan nie verhoed dat jy slaap of blaas jou bed. Brewery Sodra youve om die onderste is ingesamel, die een brand stokke. jy kan 'n brouery, wat is bloot 'n kamer met 'n brouery staan ​​en 'n pot te skep (egter 'n waterbron werk net dieselfde en nie die geval loop uit). Dit is wonderlik om in staat wees om 'n paar drankies brou om jouself voor te berei vir die verlaat van jou basis. Sluit 'n kis met 'n paar doepa bestanddele soos suiker. Redstone. brand poeier. onderste vrat. glowstone stof. spin oë. magma room. gegiste spin oë. glasbottels en 'n goed soos dit is 'n onbeperkte watervoorsiening. Positiewe uitwerking brousels en 'n voorbeeld van 'n brouery kan gevind word op die brou bladsy. Enchanting Kamer Na die versameling van 'n paar diamante. obsidiaan. suikerriet. en leer (om 'n boek te maak), kan jy 'n Enchantment Table bou. Dit laat jou betower jou items (Sien Charmante vir hulp op die ontwerp), en sedert boekrakke gee jou 'n hoër vlak gewend nie, kan hierdie kamer ook 'n goeie gebruik vir jou suikerriet wees. Dit is ook 'n goeie idee om hierdie kamer naby aan jou mob grinder hou vir maklik herwin jou xp en om 'n kis met boeke in hierdie kamer hou om hulle te betower en, natuurlik, winkel betower boeke. Plaas Jy moet 'n bron van voedsel geredelik toeganklik vanaf jou skuiling. Koring saad is die maklikste kos te kry, so begin saam met hulle. Later, kan jy plant ander gewasse, soos aartappels en wortels. Die genoemde gewasse kan ook gebruik word om sekere passiewe mobs vir meer effektiewe kos te teel. Jy kan ook pampoene, wat verkry word uit put bors en / of in die woestyn (Gewoonlik taigas, uiterste heuwels en woude) groei. Spanspekke sade in put kiste Arent 'n goeie bron van voedsel, maar kan goed wees vir drankies wees, via skitterend spanspekke. Beet saad is ook 'n keuse, maar jy moet 'n dorp te vind of besoek die Einde eerste. Kwekery (Tree Farm) Uiteindelik, jy sal gebruik om al die bome in jou onmiddellike omgewing, sodat jy sal wil hê om hulle te plant. Hou dit goed belig, sowel skares weg te hou en die bespoediging van die groei van bome. Birch word aanbeveel, want dit groei vinnigste, maar eikehout en woud bome is ook 'n goeie keuse, as gevolg van hul appels en enorme grootte onderskeidelik. Dit is moeilik om 'n binne of ondergrondse boom plaas wat jou hout behoeftes sal voorsien, tensy jy beenmeel gebruik te bou. Arsenaal n arsenaal is 'n kamer naby die voordeur met kiste met kos, wapens en wapens, dit is vir 'n maklike toegang wanneer jy buite gaan, en so kan jy vinnig voor te berei jouself voor om jou verlore items te herwin. Vir 'n selfs vinniger alternatief, hierdie kamer bestaan ​​uit 'n aantal voerders. geaktiveer deur 'n enkele knoppie of druk plaat, die verskaffing van die avontuurlustige speler 'n manier onmiddellik om te begin. Dit is baie nuttig vir die verkenning van gevaarlike grotte en aangaan nag ekspedisies na jou val diamante te kry voordat hulle despawn. Smithy Na die bou van 'n aambeeld. jy dalk wil 'n kamer met 'n knutselen tafel, 'n kis, maklike toegang tot 'n pragtige plek te maak, en natuurlik die aambeeld. Handig as jy monsters of ander spelers 'n baie veg. Portaal Kamer Sodra jy ten minste 10 obsidiaan. óf vanaf mynbou dit in 'n grot of die verkryging van dit deur Obsidian boerdery kan jy 'n portaal te bou. Sodra gebou, aktiveer dit met 'n keisteen, en staal. en jy kan 'n reis na die die onderste. Dit kan gebruik word vir 'n vinnige reis en vir die kry van lava. netherrack. Soul Sand. Onderste kwart erts en glowstone. Pasop vir ghasts. zombie pigmen en brande asook magma blokkies. Die bou van 'n ander portaal kamer in die onderste vir die beskerming is 'n aanbevole idee. Let wel geplaveide is 'n goeie blok te bou met in die onderste sedert ghasts dit kan nie vernietig met hul vuurballe. Let wel: die speler kan 'n hut potensieel skep met al hierdie. Hierdie projekte, terwyl dit nie geheel en al verpligte, maak jou basis meer nuttig en interessant. Kombuis Dit is basies 'n knutselen kamer, maar jy net handwerk kos. Die bors (s) moet die meeste basiese voedselsoorte, insluitend koring, melk, eiers, ens Baie mense bevat, in plaas daarvan om 'n kombuis, net handwerk kos in die knutselen kamer, maar 'n kombuis is 'n mooi uitbreiding, want dit skei knutselen materiale sodat jy dit nie vul jou knutselen kamers kiste met hout koring in plaas van. Spens Dit is ook 'n uitbreiding van 'n kombuis. Maak seker dat hulle gekategoriseer sodat jy dit nie kry deurmekaar. Jy kan 'n kis of dispenser gebruik om alles te gebruik in hulle nie. Smeer 'n bietjie gaar vleis, brood, koekies, koek en spanspekke in hulle nie. Let wel: As jy met behulp van 'n apparaat, wat jy nodig het om dit te aktiveer met 'n Redstone sein beheer kamer Dit is 'n gemeenskaplike kamer te vind in die meeste gevorderde spelers huise, maar net as gesê gevorderde speler gebruik 'n baie Redstone in hul bou. Dit beheer al die Redstone toestelle 'n speler en gewoonlik bestaan ​​uit: Hefbome / knoppies / Ander Input Methods - Dit word gebruik om te aktiveer / Redstone seine deaktiveer. Redstone flitse / Redstone Transformatoren - Dit word hoofsaaklik gebruik word om vas te stel of die seine is op of af. Signs - Dit is waarskynlik die belangrikste ding wat jy kan hê in jou beheerkamer. Dit help om te bepaal wat elke hefboom / knoppie doen. Bakkery Dit is basies 'n uitbreiding van 'n kombuis. Jy kan hierdie en 'n kombuis te bou, en net verbind hulle. Jy sal dit gebruik om koeke en brood te maak. Plaas 'n knutselen tafel, bors, en, as jy wil, 'n vertoning tafel vir koeke. As jy wil 'n groot hoeveelheid van die koeke te maak, maak 'n koek plaas onder of naby die bakkery. Doolhof Dit is hoofsaaklik vir as jy verveeld raak. Sy baie eenvoudig en voor die hand liggend hoe om te bou en te gebruik. Mob XP Farm / Drop Versamelaar 'n XP plaas gebruik water strome om die meeste bendes te stoot in 'n sentrale gebied. Met bendes in die onderste, is suiers gebruik. Gebruik 'n suier breker of 'n long drop na die skares te kry om 'n hart. Mobs doodgemaak kan word met die hand of met 'n skeut doepa van benadeling (Healing vir geraamtes en zombies) om XP kry. Nota: Hierdie is meer doeltreffend met verskeie spawners, aangesien meer spawners beteken meer paai geleenthede. Jy kry ook druppels van elke bende vermoor. Dit kan ook gedoen word met 'n groot donker kamers met platforms. Die skares kuit en val in die water strome, waar jy kan kies wat gebeur met hulle wanneer hulle uit die paai kamer Rebuilding Wall As vir een of ander rede wat jy wil om 'n muur wat jy kan ontslae te raak van, kan jy 'n geplaveide kragopwekker te maak . en maak suiers stoot die geplaveide (wat hervormings) saam na die muur, tensy daar is geen vermiste blokke daarin. Kyk na Sethblings kanaal vir meer inligting. Redstone Lab A laboratorium is 'n groot, helder, veilige omgewing waar jy veilig ontwerpe kan toets sonder afleiding. Wanneer die bou van 'n groot Redstone projekte met ingewikkelde dele, kan dit jou tyd bespaar en moeite as jy die idees eerste toets. Cake Factory A koek fabriek verskaf bloot die laan om vinnig te produseer koek deurdat die nodige bestanddele in die omgewing en wat in 'n beslote gebied, meestal in 'n groot fabriek tipe gebou. Om 'n koek fabriek maak, maak 'n koringplaas. 'n suikerriet plaas. 'n eier Farm. en 'n koei in 'n hok (maak die hok sodat jy die koei kan melk.). Plaas 'n knutselen tafel en 'n kis. Sodra jy genoeg materiaal uit die plase, begin om koeke. Dit is 'n goeie ding onder / langs sit om 'n eetsaal in SMP. Pad / Road Oorweeg bou van 'n pad of 'n pad tussen jou geboue of na die naaste dorp. Onthou om te hou dit goed verlig, sodat daar geen bendes kuit 'n goeie materiaal is 'n Gras Pad. Geplaveide Generator n geplaveide kragopwekker bied 'n veilige en gerieflike manier om geplaveide samel. Hulle betrek tipies meng water en lawa. Bunker soms 'n paniek kamer, 'n bunker is 'n klein kamer gemaak van sterk materiaal (obsidiaan byvoorbeeld) met 'n yster deur met die oop / beslote stelsel in die kamer. Hierdie kamer moet 'n bed, 'n knutselen tafel, 'n oond en ook 'n kis met die basiese materiaal het (kos, gereedskap en wapens is 'n moet). Dit het ook 'n hoë binneland helderheid om monsters te vermy paai binnekant het. Dit moet ook net twee blokke hoog wees sodat Endermen cant teleporteer binnekant. Paniek RoomA paniek kamer is 'n plek bedoel net vir die pret, waar jy iewers sit die ingang waar jy wouldnt gaan op soek na 'n ander kamer, bv Die drein in 'n stort, want as die gebruik van 'n valdeur vir die drein kan jy dit oop te maak. Scout toring 'n goedkoop en veilige manier om die Opmetingswet. Let daarop dat hierdie is meestal uitgedien deur kaarte. moet jy die hulpbronne om hulle te maak, hoewel 'n kaart nie die geval is vir jou sê of daar enige aggressiewe skares buite. Saad en Flower Farm Jy kan 'n ten volle outomatiese blom en saad plaas met net 'n bietjie van die Redstone en tonne beenmeel het. Het jy 'n 88 gebied van gras met 'n paar hoppers aan die einde. Dan, plaas 'n ry voerders aan die agterkant, wat die gras, en sit emmers water in hulle nie. Haak 'n paar Redstone uit 'n ogie skakelaar aan die einde en vertraag met Herhalers. Heg 'n ander lyn van Redstone en haak dit tot voerders, onder die gras en gevul met beenmeel terwyl die gesig staar die gras op die top. As jy dit reg doen, outomatiese blok updates moet veroorsaak gras en blomme om te groei en onmiddellik vernietig word deur die water vloei en word gedra langs die stroom en die water outomaties gesuig in. XisumaVoid het 'n goeie handleiding. Beacon / Lighthouse n hoë toring met 'n soort van ligbron op die top beteken dat jy jou basis kan sien uit 'n lang afstand. Handig as jy gaan ondersoek 'n baie, jou kuit punt is 'n lang pad van jou basis, of jy het 'n bed nog nie gemaak. Kennel As jy 'n klomp wolwe het getem, 'n hondehok is 'n goeie plek om hulle te hou. 'N Eenvoudige skuur-agtige struktuur sal voldoende wees, maar seker wees om dit goed belig vir die honde veiligheid te hou. Troeteldier gebied soortgelyk aan 'n kennel, maar hou honde en katte. Vir 'n meer realistiese gevoel, skei hulle. Wel 'n hernubare bron water is nuttig vir 'n verskeidenheid van projekte. Gooi water in 'n 13 sloot en jy kan water herhaaldelik te neem van die Sentrum vir 'n meer mooi swembad, 'n 22 werk goed so goed, en jy kan water uit enige van die blokkies. Melon Farm 'n waatlemoen plaas produseer die voor die hand liggend, spanspek snye. Wat gebruik kan word as 'n waardevolle bron van voedsel wat jou honger bar up hou. Pampoen Farm 'n pampoen plaas bied natuurlik pampoene. Hierdie pampoene kan gebruik word vir koppe vir sneeu amp yster golems, pampoen pastei, Enderman beskerming asook Jack olanterns en, natuurlik, net vir versiering. Sampioen plaas 'n groot kamer met 'n plat vloer. Jy kan jou plaas deur flitse of glowstone lig. geplaas op plafon, om te verhoed dat skares verskyn. Net seker maak dat daar geen plek op die vloer waar die lig is groter as 12. As jy die materiaal, Redstone flitse is goed vir hierdie. Meer oor hierdie kan gevind word op die sampioen Farming bladsy. Alternatiewelik, vind 'n klein grot of 'n mens, sit 'n paar sampioene binne en heeltemal verseël dit af sonder flitse en kyk na dit / skoon dit uit. bied ook die druppels van vyandige skares. Wortel of aartappel Farm basies dieselfde ding as koringplaas (sien hierbo), maar met behulp van die nuwe gewasse van 1.4.2, wortels en aartappels. Sade kan verkry word by zombies as 'n seldsame druppel, en hierdie gewasse verskaf 'n baie goeie voedselbron. Suikerriet en Cactus Plase Makliker om te bestuur, maar ietwat minder nuttig as die bogenoemde twee projekte, boerdery suikerriet en kaktus ondergrondse verg min moeite. 'N kaktus plaas vereis sand om te groei, en suikerriet moet behoorlik besproei met water binne een blok dit. As jy dit nie wil baie tyd te spandeer oes jou kaktus, plaas 'n drie-blok-hoë pilaar langs waar jy jou kaktus wil (Sien Boerdery vir meer inligting). Binnenshuise Animal Farm Light 'n groot gebied met 'n gras vloer. Dan sit twee van dieselfde soort passiewe mobs (dit wil sê twee varke of twee koeie) binne. Jy kan dan broei hulle saam en jy kan wol in te samel. leer. varkvleis. vleis en rou hoender veilig. Jy mag dalk wil om bome in te sit sodat die diere voel meer gemaklik, of, as jy regtig ambisieuse, bou 'n mensgemaakte woud. Mijnkar Hub As jy aktiewe myne uitgebrei oor die kaart en gebruik minecarts om jou goed terug na jou basis te sleep, grawe 'n universele stop punt onder jou basis. Of, kan jy eintlik maak 'n spoor pad middelpunt buite of gekoppel aan jou basis. Dam Dit is baie maklik om te maak, en kan baie nuttig wees, veral as jy dit nie het nog 'n koringplaas. Maak net 'n gat lank genoeg om jou visstok gegooi. sowat 8 blokke lank en ten minste 2 blokke diep, en vul dit met water. Musiek Kamer A kamer gevul met kennis blokke te geniet melodieë. Dit kan gedoen word met of sonder Redstone herhalers. Biblioteek Nie net is dit 'n groot gebruik vir enige oortollige rietsuiker. 'n biblioteek kan ook 'n bietjie van die klas by te voeg by jou huis. Kan verdubbel as 'n betowering kamer. Mijnkar Chest stelsel na 'n baie dae in Minecraft. jy sal binnekort die vermoë om alles te outomatiseer (plase. deure. ens). Die mees bruikbare outomatisering wat jy kan maak is 'n Mijnkar bors stelsel. Jy kan eenvoudig handwerk minecarts met kiste. aangedrewe relings. en 'n paar spore, en jy kan 'n stelsel om jou erts te stuur vanaf jou myne om jou basis, en het 'n Mijnkar met meer gereedskap terug te kom na jou toe. Gruis - tot-Flint kamer Sodra jy het baie stapels gruis. Dit kan nuttig wees om die meeste te skakel (laat 'n paar vir mynbou) van jou gruis in 'n rots wees. Dit is net 'n groot leë ruimte ( 'n 444 ruimte het 'n stapel blokke), wat jou vul met gruis, voor die vernietiging van die gruis, kry 'n paar 'n rots in die proses. Dit is mees doeltreffende om dit te doen 10 - 15 keer vir elke 20 stapels, maar ongeveer 5 vir 10 stapels, en 30 vir 50 of so stapels. Hierdie kamer kan 'n kis met skoppe, sowel as bestanddele en 'n knutselen tafel vir 'n vinnige produksie van pyle, en 'n rots en staal sluit. Target Practice kamers vir hierdie kamer dof verligte, so vyandig bendes kan kuit, wanneer jy hierdie kamer betree, altyd die deure te sluit by die betreding en opwindende, bewapen jouself en die dood van die bendes in daar. Lig die ingang gebied met flitse. Dit help jou XP kry en plunder. Target Practice Kamer (nie-vyandige) Maak hierdie kamer met 'n aanbod van boë, pyle, en 'n paar kleurvolle blokke, soos gekleur wol. (Afstand rang bepaal) op verskillende afstande met knoppies op elkeen in die gesig staar jy met elkeen gekoppel aan 'n Redstone lamp. Beacon Kamer Maak hierdie kamer deur te grawe 'n 666 gat en die bou van die basis piramide uit jou gekose materiaal (Yster, Diamante, Emerald, Gold). Ook, kan jy in 'n paar kiste met diamante sit. yster. smaragde en goud en / of maak dat dit lyk soos 'n altaar. Die moontlikhede is eindeloos.

Comments